HTML

Labdazsonglőr

denevérlány 2010.03.17. 19:49

Nyalókaszínekben pompázó, színes vonalakban szétfolyó, kacskaringázó három labdával gurultam a Kálvin tér felé.

Az egyik, a legnagyobb labdán csücsültem, közbe a másik, közepes gömbre téve bal lábam, s a bal kezemben egy harmadik kissebbecske, puha lasztit fogva, egyensúlyozva pörögtem az aszfalton, hogy elérjek így vicces-látványosan valahová...

Ahogy így illegtem-billegtem régi otthonom kapuja tűnt fel a közelben, arra irányoztam hát görgeteg-magam. A kapu rejtelmesen tátogatta száját, s rosszarcú emberek ültek előtte, akiktől féltem. Mindeközben azon tanakodtam, hogy furikázom el mellettül észrevétlen ezzel a három labdával, s hogy jutok el a bölcsőmeleg otthon biztonságába.

Nyilvánvalóan nem lehetett nem feltűnni gurultamban, de a néma rosszarcúak csak meredtek maguk elé, mintha ott se lennék. Na erre én meg továbbperegtem, mintha nem is lett volna szándékomban hazamenni.

Amennyire emlékszem nem egyszerű egy labdán ülve a másik lábaddal a másik golyót támasztva közlekedni, és mintegy balansznak, vagy országalmának tartani egy harmadikat a kezedben, mégis csak gurultam, gurultam, gurultam tovább ébredésig...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr971847900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása