HTML

Debreceni vonat

denevérlány 2009.12.22. 10:28

Rohanván, hogy elérjem a vonatom Debrecenbe, megállított a BKV ellenőr. Idegesen kotorásztam mindig kuszán teli táskámban, míg végül előbányásztam a diákom, azaz elsőként a már lejártat. Rögtön persze helyesbítettem, s az érvényeset dugtam a kezébe, ám már késő volt. Szemet szúrt neki, hogy itt valami nem stimmel.

Magyarázkodni kezdtem, ő meg egyre ellenszenvesebb lett, megérezvén a lehetőséget, hogy fölém kerekedhet. El akarta venni az igazolványt mondván, hogy nem érvényes. Megtépte a szélénél, hogy ezzel is hitelesítse ál-igazát. Én meg kétségbeesetten üvölteni kezdtem, hogy:

-          De kérem! Ez érvényes! Fel kell szállnom erre a vonatra, engedjen már el!

De ő csak mosolygott egyre biztosabban abban az érzésben, hogy most megfogott.

-          Nem, nem hiszem, hogy érvényes, és nem is érdekel – mondta, és csak mosolygott, mosolygott, mosolygott…

Szívdobogással, kétségbeeséssel, könnyes szemmel ébredtem szakításom első napjának reggelén...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsofilm.blog.hu/api/trackback/id/tr851615263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása